jag vill vara asss bra i skolan och kunna allt och jag vill plugga som bara den ... men det är det att när jag ska plugga har jag mycket bättre saker för mig.

varning till alla kännsliga läsare - detta inlägg inne håller mycket - mycket stav fel.
hejhej jag vet att jag inte har skrivit på några tandfee dagar. men det är bara för att jag har haft så mycket för mg. där för tänkte jag skriva ett bajs långt inlägg nu .hihi.
jag börjar med torsdagen.
i torsdags när jag och agnes var på väg till tåget för vi skulle till malmö och träffa jonna , så smet vi in på game och där köpte jag DAMDADAADAM! ASSASSINS CREED ... 2 ! men när vi kom i till malmö så var inte jonna dör för hon var hemma och duschade då (?)
ialla fall när jag kom hem så skulle jag spela mitt DAMDADAADAM spel... men *snyft* det funkade inte på min data för skärmen var inte så stor som den skulle vara för att man skulle kunna spela . sååå hela den kvällen var jag jätte deprimerad (åt massssssa choklad)
fredagen .
det var tränings cup i dalby.  efter åkte vi till mina kusiner och hade en liten middag där och i slutet hade vi ägg pickning och JAG VANN!!!*stålt!* jag har aldrig vunnit på det. när vi kom hem så prövade jag att ladda in mitt damdadaadam spel på pappas data och då funkade det .*spriner runt huset av glädje* jag blev hyper :D
nästa dag (lördag) så var det första jag gorde var att sringa ner sno pappas data och börja spela mitt spel . hahah . jag har nog spelat det spelet ca 70% denna hälg. senare på dagen åkte vi till släkten för att fira påsk. vi hade ägg pickning där med men det gick inte lika bra då . BILIALAILAIAOIBOOM
på söndagen hade vi gäster och då spelade vi ( "barna" ) bara tv spel.
och till sist men inte minst MOHAHAHA
idag så åkte vi till ikea och stadium. det var där jag köpte mina änglar . AAAAAH (aaah=ängla sång)
mina änglar var KNALL GULA CONVERSE (eller hur det stavas*host*)
om man har läst denna täxt så må man tro att jag är en liten så kallad [LAN]are men nej .. inte så mycket . HAHAH . :D
och om det inte var nog meed detta så är det faktist så att jag har sov morgon i morgon HAHA! till kl 9.10 ( det verkar inte så mycket men det är det för in klass ;)
jag märkte att denna täxten inte blev så bajs lång som jag hade tänkt . den blev bara väldigt ointessant. där för ska jag förlänga den/pigga upp den med detta
LALLALALALALALALALALALALALAHAAAALEULIJAALALALALALAMAMAMAMAMAMAHAHAHAHAHAHABABABABABAHABABHABHABAHBAHBAHBAHBAHBAH JABABAJABJDBABJAHAHAHAUAHAUHAUHUAHUHUHUHUHUHUHUHUHUHIHIHHHIIHHIJJOJOJOJOJJOKKIKKIKIIKIIKLLLLLLJLJJHFSBJJBSV SJVBVSBVBV VBVSBHJVHVSUHGSHUVHUSHUSHUSHUSUHYSUSUUSUSUUSSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSUSS
HOJHOJ
vi har so prov . bajs . måste öva. bajs. ska lämna tillbaka alla mina 7 låne böcker. ballong . vill ha käning från h&m . paj. jag var tvungen att lägga till bajs i ordlistan i mobilen. barbapappa.
lallallade barbapappa
idag när jag vaknade så hade jag 118 800 låten på hjärnan .... det har jag nu med.
även om jag la till mitt fina lalalallalalaalalhahoahaaoalaajaojaoaoja så blev inte detta inlägg så långt hahah.
BYEBYE!

Kommentarer
Postat av: lajna

jeeeflar vilken inlägg hörru!

aja, skulle bara säga att jag var hemma igen. Hihijihi.

Puss på dig.

2010-04-07 @ 00:33:56
URL: http://helpimbored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0