när jag skriver bara en över text så är jag innte på min ipod för där kan jag inte skriva en text bara över text.

saker som gör mig glad:
1
jacke gyllenhaal 
för att han är så fin . han spelar i prince of persia. och sam i the day after tomorrow, i den filmen är han väldigt liten. :))
BTW den bilden ville inte förminska sig så den blev så stor. hihi
2
denna scen från filmen big - när dom dansar på det pianot . super bra.
3
tom hanks- ja för att . ja du , han är ett geni!
4
mina fina NYPD kläder jag har det i dräja och pyamas byxor. jag älskar min fina pyamas byxor :D
5
när jag är jätte bra på ett spel och känner mig som ett geni
6 när jag drömer sånna drömmar som gör en så glad så att man vaknar leende.
alla grejer jag skrev just nu är inte rankade alla ligger på första plats. igentligen allt som gör mig glad ligger på första plats :D
det är väldigt mycket som gör mig glad har jag märkt . hhehe O_o'
jag blir så glad av att vete aattt jag blir glad av massa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0