BAKA BAKA LILLA KAKA

när jag kom hem från skolan gjorde jag OST OCH SKINK SÅS!
jag är så stålt så jag jag håller på att explodera
för jag brukar inte vara så bra att fixa i köket
några ex på v´mina fail.
humm. var ska jag börja.
  • skulle värma bullar i mikron som skulle vara i ugn och det var rök i hela huset. (vi har tvugna att kasta mikron efter det....
  • skulle smälta choklad i mickron och ihen rök i hela huset.
  • vi gjorde soppa i skolan ... jag kokade bort allt vatten
  • jag tappade mina fiskpinnar och potatis på golvet på hemkunskapen så jag fick inte så mycket mat då ...
  • när jag gjorde grönt te till kajsa så blev det rosa
  • jag råka tappa pepparkaks deg i ugnen så det var där inne och stektes.
ja du jag kan hålla på hela dan men jag måste göra läxa hohoho
KRAM

Kommentarer
Postat av: lajna

HAHAHAHAHA DU ÄR SÄMST<3<3<3

2010-03-16 @ 22:23:42
URL: http://helpimbored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0