bomballabomballaBOM!

hallö
jag har presis avslutat mitt [lan]-spel
innan i dag så var det jätte varmt så jag ville cykla til lund och ha picknik men ingen kunde så jag hamnade framför datan och spela spel.
ja du när lilla jag har så brukar det sluta med att jag gör något helt meningslöst som att tejpa hela handen som jag har gjort just nu .
dagens störning är att mitt ena ögon lock bara börjar darra helt plötsligt.
jag vill sååå gärna titta på "saveing private ryan" (det är en helt UNDERBAR film(rätt hämsk ) men ändå underbar) {(tom hanks är med ...)} :D  men det är inte kul att titta på en film man redan har sätt ensam .

har druckit massa cola och ätit massa stora nappar
blev jätte sugen att se änglar och demoner .
jag är inne på en frågesports hemsda tänkte köra litte quiz hihi vpå får se hur det går :P
ja du det gick rätt bra må jag säga . om da vinci koden hade bara 2 fel och lika dant på robert langdon och ja jag knarkar dan brawn böckerna.
HIHI
denna täxt jag har skrivit kommer nog ingen palla läsa. men det skulle jag nog heller inte göra haha ! :P
jag vill jätte järna ha "assassin's creed 2" den värkar sjukt kul. antingen ska jag köpa eller så ska jag önska mig det i komfermation present .
HOHO
idag i skolan hade vi "vem vet mäst" tävling och min grupp "elin ,linus och wille " ägde ut alla andra ! YAY + vi fick vars en fredags kaka :P
imorgon är det EARTH HOUR! vad mysigt!
hojihojihojihoj byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0