nu lugnar du ner dig!

från kvarteret skata
...............................................................................
-älskling du knarkar....
-oj
................................................................................
for helvete! vi pratar ju danksa nu.
................................................................................
X: kan vi inte leka ryska posten ?
Q: nej vad omoget
W: jag vet vi leker danska festning
E: vad är danska festning för något?
W: ja det går till så att man släcker alla lampor i lägenheten,
sen tar alla av sig kläderna och sen blandar vi oss med varandra...
Q E D: hu?!?!?!?!?!?!?
.................................................................................
ulf du får sänka musiken det står en gammal farbror i hallen.
.................................................................................
här har jag skrivit upp några typiska manliga repliker ... 'din plats är vid spisen kvinna',' hörru ditt mens monster kvinnor kör sämre än hönns och hör sämmre'
.................................................................................
P: ibland kan jag tycka att du luktar lite illa
T: jaha...
P: en sur doft från din kropp asså
T: jaha hopp där , ja det är nog inget jag tänker på själv för jag tycker ändå att jag tar väl hand om min hyggien
P:ja för det märks inte alls
T: jaha då är vell bollen på min pla halva nu eller vad man säger. ja nu får jag vell fixa den....
P: stanken
T: ja ... nu kom jag på en liten kretik till dig. det är att jag kan tycka ibland att du är ibland lite ...DUM I HUVUDET.
P: interligens?
T: ja alltså låg interligens. lite som en sju åring, fast en smart sju åring då. men ändå under snittet
P: ja för det är inget man tänker på själv...
T: nä det kan du ju inte begripa.
..................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0