pringels i mitt fönster

träffa david batra idag ... men ni vet inget specielt
---------------------------------------------------------------------------------------
MEN HERBERT DU FÖLL JU FRÅN TORNET KAN DU INTE GÖRA NÅGOT RÄTT
--------------------------------------------------------------------------------------
din mama är en AMSTER och din papa luktar skunk
(din mamma är en hamster och din pappa luktar skunk)
_____________________________________________________________
jag klämmer mina finnar mot er!
----------------------------------------------------------------------------------------
här  ät två bilder från hiphip säsong 3 !!!!! det går i vinter/vår
hahah den andra bilden är det den nya karaktären
HippHipp säsong 3
---------------------------------------------------------------------------------------------
HEJ. vi är tre kapare från en hemlig organisation.
---------------------------------------------------------------------------------------------
jag sniffar kaviar... det gör mig lugt. jag tänker på farmor.
--------------------------------------------------------------------------------------------
' out shopping for a bush , well they can kiss my tush'
--------------------------------------------------------------------------------------------
som riddarna av runda bordet, man dansar lika troget (???), nej vi är inte särskilt gay vi är bara .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0