jag funderar på att skaffa en IPAD .... men vet ej om jag vill s

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
hiphip (bärgs klättrarna)
- jag är mer unik än dig .
- varför det nu då?
- jag har cyklat genom hela afrika
- jag har fan åkt kundvagn genom tyskland
*senare*
-jag har åkt inlines baklänges till karlstad handlat på konsum och krupit hem med matkassarna mellan tänderna. det är ikke någon annan som har gjort det
-det är gjort
- ingen annan från norge
-jag tror det är en annan kille som har gjort det. precis den grejen. så det är inte så unikt.
- men jag är den ända från oslo.
-han var från oslo den här killen.
-jag är den ända på min gata.
- var bor du då?
- på kyrkogatan
- det gjorde han med.
-vilket nummer?
-jag tror det var 13.
-det är ju där jag bor.
- där ser du.du är inte unik.
- jag är unik. vilken våningsplan bor han på?
-jag vet inte det kanske var bottenplan.
-jag är den ende på bottenplanen.
- vem bor annars på den vånings planen?
-det är en gammal tant med sin shefer.
-tanten kanske gjorde detta precis.
-nu blir jag så förbannad på dig!
*senare*
-jag är unik!
-jag skjutit en isbjörnar med en slangbella, jag har kört helikopter i gorilladräckt. Det är unikt!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
KAJAN: ni värkar helt trötta har ni fått tandlärkar bedövning i ansiktet eller?!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
bärgs stigarna
- vad gör du ?
- vi har ingen hemma så jag tänkte sjuta den där haren där borta
-okey........ SJUKT DÅ BJÖRN!
- huuu...
-vad hände?
-jag svalde pilen...
-jag hämtar första hjälpen lådan
- hämta webb kameran också detta är ny heter för fan!
*senare*
-torlejf torlejf.... skit också.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0