har fått kul jobb!!

nu sitter jag här och kollar på när de rödgröna paratar på tv4 i två timmar
jag har miljö partiet som mitt parti i skolan
i torsdags förra veckan så var cykla vi in till lund och gick omkring till alla okla bås som alla parti har
jag ÄLSKADE alla gratis grejer !! hahahah jag vill typ dit igen bara för gratis grejerna
hahah
men det var faktist kul ändå
när vi skulle ha detta AO:t så tänkte jag "NEEEEEJ gud vad tråkigt , jag kommer somna vargre gång dom pratar om det eller få huvudvärk...."
den detta var faktist riktigt kul att jobba med men jag är lite rädd för debutten för jag är inte så bra på det...
jag tror att min syster fyller år i morgon men är inte säker .. och jag har ingen present .
JAG SOSSO OCH LOTTA SKA TILL PREMIÄREN TILL AVATAR!!! (alla bara va ? avatar har redan kommit ut, ska det komma en tvåa?!) svar nej avatar är avatar / the last air bender XDD! HAHAHA
älskar lunda kalaset för då får man också massa gratis gerjer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0