lalalal spex foto/ skol foto idag :P

i morse så sa ala killarna
-vi har inte spex foto , vad tråkigt .och sånt.
- det är inte kul om inte alla klär ut sig.
¨men sen kom jag på iden att dom kunde ha morgonrockar, papiljotter, kaffe, tidning, rostat bröd,mm
och dom älska det :DD
sen på fotot ritade dom till skägg och påsar under ögonen.-
mina lärare hade PMS!!! när vi fotades .... jag har ingen aning varför ....
och fotografen var en BIATCH!
BOY: kan inte vi stå där?
Fotowoman: kan inte du hålla käften!
eller hålla tyst något av det .
efter det hade vi 10 min tror jag att byta om . sen  sprang vi 4km på idrotten.
jag var pippi. på lunch rasten gick jag sofia och ida tll träslöjden och hämtade metal tråd som gorde så att mina flätor att sticka åt två håll. jag gömde under en luva när vi åt men jag var tvungen att ta ner den .¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0