mitt dumma ben , jag gilar inte mittt dumma ben, mitt dumma ben borde dö

---------------------------------------------------------------------
-hemma hos frida och elin spelar blockflöjt-
elin: nu ska jag spela köp 'varm korv'!
felicia: är inte samma melodi som 'spanien'?
elin: felicia man märker att du aldrig har spelat blockflöjt.
---------------------------------------------------------------------
vi år pankakor med oboy i det var väldigt sött men jag blev illa mående efter men men hehe
-
ps I LOVE KILL AVDELNINGEN PÅ H&M
Vintage Hat from kimandrea.blogspot.com, Acne Coat from Set & Sekt, Isabel Marant Shirt Dress from http://www.maryamnassirzadeh.com/, Jeffrey Campbell Heels from Nasty Gal
titta på hennes bakgrund OMG lööv it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0