nervös över idrotten :( kommer få jätte dåligt betyg

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ross: [leaning over and talking to rachel's lap] i can't  wait to play with you all day, and i can't wait to hear your first words.
pheobe: why are you letting him talk to your croth that way?
rachel:  he is talking to the baby
pheobe: oh, thats good. because when i heard "  i can't wait to hear your first words" i thought, "boy that's some trick!"
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
lite bilder ;))
kajsa och min tårta vi gorde  samma          min fina klocka från grekland
dag som vi fick sommar lov :
min underbara ipod tuch och dens           mina fashion against aids hörlurar
fina skal som också är från grekland
mina cup nuddles , min ängel när
jag är sjuk

Kommentarer
Postat av: FELICIA!

Uppdaterat inlägget med dina frågor nu!

2010-09-05 @ 22:07:13
URL: http://aicilefs.blogg.se/
Postat av: Ida

Omg din iPod är helt awesome, vill också ha Yoda på miiiiin!



Och om du är sjuk, så krya på dig hihi :)

2010-09-07 @ 19:35:51
URL: http://fiveyearstime.blogg.se/
Postat av: lajna

fina bilder, ladda upp i större format nästa gång! :D

2010-09-08 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0