vet ej om jag ska byta prao

längtar tills söndag och lite tills i morgon också
fatta vad jag har varit sugen på sött idag.
när jag kom  hem från skolan år jag chips MUUUMS nu ska jag smälta choklad hade jag tänkt XD
ville se monty phytons life of brian med Jonnis men hon kunde inte idag och jag kan inte på lördag eller söndag så jag vet inte om jag ska se den skälv eller inte
den har en väldigt weerd humor
eric idel är med i den , han har jag träffat :DD
det är han som sjunger " allways look on the bright side of life" , den sjunger han i slutet
något som gör mig depprimerad är ... JAG HAR INTE SETT TOYS STORY3 ÄN!!!! D:
__--_-__-_-__---_____-______-____--_---_-_-_-_-_----_--_--___------_______-_
it hassen't been you day, your month , even your year but i be there for you
-_-_-----_-_--_____-_-_-_-______---_-_-____-_-___-_-----_-__----------_-_-_-_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0